Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Ćwiczenia na biust – sprawdź, dlaczego warto wykonywać je regularnie!

Strona główna » Blog » Ćwiczenia na biust – sprawdź, dlaczego warto wykonywać je regularnie!

Jak dotąd jedyną skuteczną metodą, pozwalającą na powiększenie biustu, co będzie przekładało się na większy rozmiar miseczki, jest operacja plastyczna. Nie każdą kobietę jednak stać na tak kosztowną i radykalną metodę. Tak naprawdę w wielu przypadkach wystarczy skorzystać z kilku sprawdzonych i naturalnych metod, by znacznie poprawić wygląd piersi.

Ćwiczenia na podniesienie biustu to jedna z naturalnych metod, mająca na celu wzmocnienie mięśni, znajdujących się pod gruczołem piersiowym.

W wyniku tego działania napięte włókna mięśniowe pociągają pierś za sobą, co powoduje że ulega ona uniesieniu. Sprawia to, że biust wygląda na pełniejszy oraz bardziej okrągły, co znacznie poprawia jego estetykę. Należy jednak pamiętać, że ćwiczenia na biust nie zwiększą rozmiaru miseczki. Piersi są zbudowane głównie z tłuszczu i nie ma w nich mięśni, które mogłyby rosnąć.

Jak zacząć przygodę z ćwiczeniami na biust?

Bardzo dużą zaletą tych ćwiczeń jest to że mogą one być wykonywane wszędzie i w każdych warunkach. Należy jedynie przestrzegać kilku podstawowych zasad:

  • ćwiczenia na biust powinny być wykonywane minimum 2 razy w tygodniu – w innym przypadku mięśnie nie będą ulegały wzmocnieniu;
  • każde ćwiczenie powinno być powtórzone przynajmniej w trzech seriach po minimum 10 powtórzeń;
  • należy pamiętać o rozgrzaniu mięśni rąk i klatki piersiowej oraz rozruszaniu stawów, aby zminimalizować ryzyko nadwyrężeń;
  • po każdym treningu powinno się zastosować rozciąganie mięśni piersiowych.

Ćwiczenie na biust nr I – “Motylek”

Ćwiczenia na jędrniejszy biust

1-2 kg hantle są pomocne w wykonywaniu ćwiczeń na biust

Połóż się na piłce do ćwiczeń lub na złączonych krzesłach, tak by móc rozłożyć wyprostowane ręce na boki.

Zacznij od pozycji leżącej z wyprostowanymi rękami w stronę sufitu. W dłoniach możesz trzymać butelki z wodą dla zwiększenia intensywności treningu. Ręce powinny być skierowane wewnętrzną stroną do siebie. Powoli zacznij opuszczać ręce na boki, zachowując w stawach łokciowych kąt rozwarty. Gdy poczujesz maksymalne naprężenie w klatce piersiowej, zacznij unosić ręce, aby wrócić do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie II – “Spinanie rąk”

Stojąc w lekkim rozkroku wyciągnij wyprostowane ręce przed siebie najdalej jak tylko potrafisz. Następnie zbliżaj je stopniowo do siebie, aż ulegną złączeniu. Teraz staraj się napierać z całej siły na obie ręce wzajemnie. Po około 5 sekundach rozluźnij ręce i zacznij ćwiczenie od początku. Podczas wykonywania ruchów powinno być odczuwane napięcie w klatce piersiowej.

Ćwiczenia na biust – efekty

Ćwiczenia na biust pierwsze efekty dają po miesiącu regularnych treningów. Ćwiczenia na biust dodatkowo zapobiegają jego opadaniu, ze wzmocnieniem mięśni, gruczoł piersiowy będzie coraz bardziej pociągany ku górze. Jest to naturalny proces opierający się na ułożeniu włókien mięśniowych. Dzięki temu, mimo że piersi nie zwiększają swoich rozmiarów to sprawiają wrażenie większych i pełniejszych.

Warto pamiętać, że ćwiczenia na ujędrnienie biustu, aby zadziałały muszą być wykonywane regularnie. Zachowując konsekwencję i sumienność w treningach pierwsze efekty powinnaś zauważyć już po kilku tygodniach. Uzależnione jest to jednak od stanu wyjściowego mięśni oraz od intensywności i ilości ćwiczeń w tygodniu.

Im większa ilość treningów, tym ćwiczenia na biust przynoszą lepsze efekty.

Uwaga!

Wpisując na stronie poznajfrashe.pl w koszyku hasło rabat10 otrzymasz 10% rabatu na krem ujędrniający piersi Frashe. Kliknij i sprawdź!

Czy warto czymś wspomóc ćwiczenia na jędrność biustu?

Im więcej działań zmierzających do osiągnięcia celu tym lepsze rezultaty. Dlatego ćwiczenia na ujędrnienie biustu powinny być wspomagane codziennym masażem oraz pielęgnacją.

Do pielęgnacji najlepiej nadają się kremy oparte na naturalnych składnikach, które wykazują silne działanie ujędrniające i wygładzające.

Regularnie i cierpliwie wykonując ćwiczenia na ujędrnienie biustu możliwe jest osiągnięcie rezultatów niewiele odbiegających od operacji plastycznych, zwłaszcza w przypadku młodych kobiet.


Bibliografia

1. Gruszczyńska D. Exercises for pregnant and postpartum women with diastasis recti abdominis – literature review. Advances in Rehabilitation / Postępy Rehabilitacji. 2018

12 głosów

Komentarze

Łucja - 2019-08-16 23:42:22

Jeżeli ćwiczenia na podniesienie biustu to genialne są zestawy z hantelkami :) Trochę męczące ale warte robienia. Poza tym jak się wklepie dobry krem na biust z takim samym przeczeniem (czyt. u mnie to jest właśnie frashe) to już w ogóle miód malinka :3

violetta - 2019-08-11 11:04:51

tych z hantelkami to nie robiłam xD u mnie lecą codziennie deseczki i pompki xD

Sucharek - 2019-07-08 09:58:02

U mnie dość fajnie działają ;p przede wszystkim są to ćwiczenia na jędrność biustu więc u mnie widać dość fajnie jak się stał on gładszy i bardziej uniesiony ;p Warto sie zaprzyjaźnić z takimi rzeczami to na prawde dużo one dają na to by piersi wyglądały ładniej i kształtniej ;p

mimoza - 2019-06-23 12:09:03

w sumie nie wyglądaja na cieżkie te ćwiczenia na biust.. jest ktoś kto może potwierdzić czy faktycznie one tak dobrze działają?

Opinie o Frashe - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zamów teraz, a paczkę wyślemy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) 😊